lunes, 20 de abril de 2015

Biografía de Cervantes polos nenos

O meu nome é Miguel de Cervantes Saavedra nacín en Alcalá de Henares, Madrid, no ano 1547, no sei  exactamente o día, pero penso que foi o 29 de Septembro, día de San Miguel, por eso me chamo así.

Meus pais son Rodrigo de Cervantes e Leonor de Cortinas. Os meus irmáns son: Andrés, Andrea, Luisa, Rodrigo, Magdalena e Juan.
Meu pai é médico e como non ten un traballo fixo, cambiamos varias veces de localidade para conseguir mellores ingresos.
Con oito anos empecei a ir ao cole dos xesuítas porque meu pai quere a mellor educación para nós. Aos 16 anos aínda seguía no cole, todo un luxo.
Encátame escribir e ler.
Con 22 anos  viaxo a Roma e un tempo despois decido facerme soldado. Participo  batalla de Lepanto, coa Armada Española. Neste combate contra os turcos, perdo a man esquerda dun disparo, por eso me chaman o manco de Lepanto. Quédome varios anos en Cerdeña, Lombardía, Nápoles e Sicilia donde aprendo moito.
Cando veño de regreso a España, en barco, uns pirtas corsarios, atácannos e fanme prisonero. Lévanme a Arxel, véndeme con esclavo. Alí onde estou preso cinco longos anos hasta que a miña familia paga o meu rescate. Escribo varios poemas na cárcere.
Cando chego a España atopo a miña familia nunca situación penosa. Empezo a traballar. En 1584 cásome con Catalina de Salazar de Palacios. Sigo escribindo e un ano despois publícase a miña novela A Galatea.

En 1587 acepto o posto de comisario real de abastos, este posto permiteme entrar en contacto co mundo do campo. Este coñecemento o vou a reflexar na miña obra maestra, O inxenioso fidalgo don Quixote da Mancha, que se publica en 1605. o éxito foi inmediato, pero non me sirve para saír da miseria.
O éxito do Quixote permitiume publicar outras obras que xa tiña escritas: As novelas exemplares, A viaxe ao Parnaso, Comedias e entremeses.


En 1616, meses antes do meu finamento, envio a imprenta a segunda parte de Don Quixote.

No hay comentarios:

Publicar un comentario