viernes, 19 de junio de 2020

Carta de despedida da profe M. José

Despois de ter recibidas as vosas cartas de despedida, que me emocionaron moito, eu tamén quero escribirvos a miña.

Queridos rapaces e rapazas:

Non hai nada que comezou o curso e hoxe chega o seu fin!

Gustaríame  poder despedirme de cada cun de vós, en persoa, cuns bos achuchóns!!! 

Dadas as circunstancias actuais no é posible. 

Que peniña me da!!!!


Esta despedida resúltame especialmente difícil!!! Xa sabedes que me xubilo.

Neste momento teño unha sensación triste e alegre ao mesmo tempo. Triste porque despois de moitos anos como mestra, pecho o último capítulo da miña vida laboral; alegre porque tiven a gran sorte de poder traballar no que máis me gusta: a ensinanza e os nenos.

Durante este curso desfrutei unha morea con vós, algunha vez tamén me enfadei pero, quero quedarme co mellor de todos.

Pasei moitísimo ratos bos, rinme cos vosos contos, trasnadas e ocorrencias e tamén aprendín de vós e con vós. "
Recordo, as vosas cariñas, cando faciamos experimentos,daba gusto velas!!! E... ese Cocoloco que ao principio vos traía tolos e canto vos gustaba despois... Acordádevos do xogo das caixas para aprender xeometría ?  E o noso esqueleto? E os proxectos ? As gravacións de poesía? E tantas outras actividades.  
E… cando me chamabades mamá, avoa? Que importante me sentía!! Non quero esquecerme das veces que me equivocaba para ver se estabades atentos... como vos enganaba!!! 

Espero que teñades aprendido moito. Oxalá que os consellos que vós fun dando sirvan para que cheguedes á meta  de  todo o que vos propoñades!
Xa sabedes que con esforzo, ilusión, ganas de aprender, constancia e traballo todo é posible. 
Confío en cada un de vós, estou segura que o lograredes!

Outra cousiña, nunca, nunca, vos esquezades de pórvos no lugar do outro, de respectar aos compañeiros e por a máxima ilusión en todo o que fagades.

Podedes estar moi, moi orgullosos e contentos do voso traballo e esforzo! 

Non quero esquecerme das vosas familias. Elas, sempre colaboraron e me apoiaron  en todo o que lles propuxen, estiveron cada día para axudarme e axudarvos, sobre todo, nestes días de pandemia. Son marabillosas! 

Sodes os meus últimos alumnos/as e nos vos podo dar unha aperta enorme como merecedes pero... sempre teredes un anaquiño no meu corazón!

Sodes un grupo marabilloso, estupendo e moi traballador do que me sinto moi, moi orgullosa! Foi un gustazo traballar con vós!!!! Sodes xeniais!!!!




Rematamos con un brindis!!!



Grazas por todo e hasta sempre!!!

Biquiños  e achuchóns!!!! 

P.D. Estade atentos, en breve, aquí teredes unha sorpresa!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario